Jag är en smurf?!



Polo, väska-2hand
Skor-Skopunkten
Byxor-New look
Ring-Next


Gillar färgkombinationen.

Lite såhär har jag sett ut idag och kan meddela att det är stört skönt med polo. Finns inget bättre, när det dessutom regnar så mycket som det gjorde idag när jag och Malin gick till skolan ( tänk er ett svenskt monsunregn typ...) så blir det ju extra mysigt. Kom precis hem från dansen så nu ska jag äta sen middag, göra lite läxor, börja packa inför Malmö och sen ska jag lägga mig raklång och dricka the och melon. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Maria

gillar outfiten! ;)

sv; skönhetstips? kicka in på bloggen om en stund så får du se ett sjukt bra. (Men skriv att det är från mig,länka alltså som du sa!;)

2011-09-14 @ 16:46:22
URL: http://mariastarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0