BEAUTY STUFF

I guess att alla vi som är skönhetsjunkies och kan gå runt i en sminkbutik en hel dag har sina klara favoriter, som typ alltid kommer ta plats i necessären och givetvis har jag det med. Och varför inte visa er dem och samtidigt tipsa lite?

1.Lumene erbjuder väldigt bra primers som har blivit klassiker för många, jag använder "crystal radiance primer" som ger fin lyster, resten av sminket sitter snyggt och man får en fin, lite solfräsch yta. Dessutom superfin att använda utan foundation, man får skitsnyggt ala natural-resultat.

2.Det bästa med deras "eyeshadow primer" är att pigmentet i ögonskuggan kommer fram mer och färgen fördjupas, därmed kan man köpa ganska billiga ögonskuggor med lite pigment i och istället använda primern mycket. Den är verkligen outstanding.

3."Kings and queens" duschcreme. Bara för att den löddrar skitmycket och luktar "jag vill typ äta duschcremen-gott".

4. Den här är också så bra för att den luktar lite av allt, lite gammal mormor, lite sexigt och lite fräscht. Bra mix. Och gjord av Beyonce dessutom.

5.Aco:s nail polish remover, tar bort lacket effektivt och utan att naglarna blir superduper torra och fula.

6.Det helt perfekta läppstiftet enligt mig är Max Factors "flame tree", och om du vill ha intensivare färg så kan du börja med Make up stores "Burlesqe"-läppenna, blir intensivare färg och hållbarhet som räcker genom många måltider och klunkar.

7.Nivea:s "cleansing wipes" är supersköna att ta bort sminket med när man har lite bråttom, eller sover borta och inte orkar ta med sig sina tusen olika rengöringar. Använder dem dock inte så ofta då de där engångsservetterna känns väldigt omiljövänliga. Men superbra att använda då och då.







Hoppas att ni fick lite användbara tips, men det här är budgetgrejer som jag verkligen kommer köpa igen, vilka är era klassiker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0