PÅSKEN I EN LISTA

Nemen oj hej hej på er alla påskvänner. Har ni haft en fin påsk? Hope so, det har iallafall jag
haft (bortsett från förkylningen och huvudvärken från hell som förföljt mig i en vecka nu...)

Tänkte blogga ikapp lite, och varför inte sätta upp det i en fin numrerad lista?

1. Ätit massa ägg. Typ minst 3 per dag. Så gott. Så nyttigt. I alla former.
2. Letat påskägg. Försökt få en 2-åring förstå att man ska leta efter ett ägg och att det i det ligger massa gott. Svårt.
3. Sett Snabba Cash.
4. Varit med syrran på Titanic 3d (jag är ju en Titanicnörd så älskar att det står massa om Titanic nu)
5. Disskuterat vem som är världens snyggaste kille och tjej nu levande. Jag röstar starkt på Scarlett Johansson, Freida Pinto och Peneople Cruz. Killarna var lite svårare, men jag tror jag lägger den på Joel Kinnaman, eller Ashton Kutcher i "two and a half men". (Det måste ju finnas snyggare killar än så, men kommer fan inte på några)
6. Lekt massa med världens sötaste unge som heter Nils.
7. Fikat aprikostårta med några vid namn Jakob, Lina, Lotta och Leif.
8. Ätit världens godaste lax som mamma gjort, nom nom.
9. Gått runt och varit irriterad att man är sjuk när man är ledig.
10. Spelat massa omgångar av Besserwizzer.
11. Gått promenad.
12. Såklart ätit påskägg fullproppat med vaniljfudge.
13. Funderat på om jag ska köpa ett par jeansschorts.
14. Dreglat över Joel Kinnaman.
15. Funderat på om jag behöver göra plugg, och insett med glädje att svaret var nej.
16. Försökt kolla på filmen "Jane Eyre". Gillar inte att kolla film. Då måste man vara tyst, sitta still och vara koncentrerad-SAMTIDIGT! Inget för mig.
17. Lyssnat på när 2-åringen sjungt "äckligt" av Ansiktet.
18. Börjat läsa "Snabba cash".
19. Nu ska jag ta sista lediga dagen, den ska ägnas åt att bli frisk och hänga med syskonen.


En bild på Nils


Och en bild när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0