SASSA BRASSA MANDELMASSA

Haft superduperfina dagar i huvudstaden med fina syskon, kusiner och vänner. Har ätit middag med kusserna och moster, powerwalkat, firat systers barn Nisse som fyllde 2, varit i Winterwiken och tagit en blöt promenad, gjort trerättersmiddag och kollat på Wallander, shoppat, träffat min kompis Micaela och bowlat med Bananbowlarna. Shit, allt det här på tre dagar? Yes box!


Tog en powerwalk runt Reimersholme


Lekte med världens finurligaste och sötaste barn. Jag försökte förgäves få en fin bild på båda oss där han inte sprattlade eller typ blev blind av blixten. Den här blev den bästa.




En promeand i Vinterviken


Och en god macka dessutom


Till huvudrätt gjorde kocken/systern Stina torsk med kantareller, bacon, rödlök, morötter och spenat. Supergott.


Träffade min kompis Micaela som bor i huvudstaden.


Åt en sån där god, oljig pasta på Vapiano och bowlade innan det var dags att sätta sig på tåget igen.

Nu är jag hemma igen, och det blev ingen lång sömn inatt heller för jag ska traska iväg med mor och äta frulle på JAVA alldeles strax, förträffligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0