HEJ HEJ HEJ HEJ

Hej hej hemskt mycket hej. Sorry, sorry, sorry för mitt försvinnande från den här bloggen, ska skärpa mig nu. Men det har gått i 100 % jävligt länge (allt från häng med 30 pers hemma hos mig, 18-årsfest, knytis, resa till Stockholm och plugg) men jag ska börja igen, hade jag tänkt. Men allra först ska jag plugga, tyskarna åkte hem idag så det här kommer bli en skön kväll...

Men lite av det jag gjort har fastnat på min lins i alla fall...




18-årsmiddag hos Jenny


I stockholm köpte jag en ögonskuggeprimer från Lumene ( sägs vara riktigt bra) och den andra som är för hela ansiktet har jag använt sen länge=jag gillar den.


Sen köpte jag ett jättefint armband på lindex också


Visst är det vackert? Vi disikerade(?) idag på kära naturkunskapen, detta är en äcklig, liten njure. Uuueeeehhh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0