PRICK

Hej! Min kropp gör ont. För det första var jag på Skivstång intervall igår och det känns ganska lagom mycket i armarna idag, den där bänkpressen tog kål på mig. Dessutom var det nattinnebandy igår. Att vara uppe till klockan 4 på natten tar ju liksom också kål på en. Jag är helt enkelt trött. Men över till något annat, jag köpte vårens första plagg igår. Superfin prickig, transparent tröja från H&M. I'm in love. För övrigt hade jag tänkt att den här bloggen skulle bli kul igen, eller i alla fall roligare än den har varit de senaste månaderna. Det var typ det jag hade att säga. Puss puss


Prickis tröja, H&M, 149 kronor.

Nu ska jag gå på födelsedagskalas och bli fett på massa tårta, laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0