GORGEOUS LIPS






HOLA! Jag har haft ett asmysigt dygn med mina fina kompisar,i torsdags sov Malin här hemma hos mig (vi såg på Ondskan, drack te och åt massor av melon=en bra kväll), igår lunchade jag med Majsan på Saigon och sen svettades jag och Josefine tillsammans i spinningsalen, vilket faktiskt var kul för jag har ÄNTLIGEN förstått grejen med spinning. Det är ju bannimej självplågeri och askul på samma gång!


Idag ska jag däremot hänga med kära Camillis, och dricka kanelbullete. Gud så mysigt. Måste traska iväg nu, men innan dess ska jag tipsa om det här fina läppstiftet/läppglanset från Lumene. Har jättemycket pigment i sig, ganska tjock konstinens. Brukar inte vara nått fan av läppglans vanligtvis (tycker det klibbar och glänser alldeles för mycket) men den här får man riktigt fina läppar av. Nej, nu MÅSTE jag verkligen gå. Vi hörs.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0