SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejho! Nu har jag fått sånt där som kallas sommarlov och det innebär stor fet lycka över lite lediga dagar och klockor som kommer ringa 10.00 (eller inte alls) snarare än 06.15. På torsdag blir det huvudstaden i några dagar, om 2 veckor åker jag till Peace med massa vänner och direkt efter det blir det 5 veckor på Gotland med bad och sol men också jobb på ett cafe (hoppas det blir mys och massa intjänade pengar) och sen är väl typ sommaren slut, men hoppas jag hinner campa eller nått med mina vänner i slutet av sommaren också. Skönt och roligt att den ligger FRAMFÖR mig och oj vad brun jag ska bli och oj vad kul jag ska ha!!!!


Hade finaste tröjan igår på skolavslutningen, visar mer av den later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0