MAKEUP EVENING

Hejhejhej!

Helgen har bestått av fest med klassen, powerwalk, städning, buffe och middag med familjens kompisar, spinning idag med Julia, matteplugg och söndagskvällen har bestått av något jag aldrig gjort förut. Jag och min kompis Emma hade sminkkväll för 7 äldre kvinnor. Där lärde vi ut om highlighting, rouge, varför man ska använda foundation, olika sorters penslar osv. Kvällen avslutades med läxförhör för att se vem som hade lyssnat mest. Även fast vi höll på i 3,5 timmar hann vi inte snacka om ögon, globlinje och läppar så mycket så det får vi ta en annan gång. Smink är verkligen en värld för sig! SÅ himla kul att göra sånt här, efter studenten vill jag lära mig ännu mer och utvecklas, kanske jobba som makeup-artist nått år?






Emma sminkade även mig för att de skulle se skillnad, så här ser jag ut osminkad.


Och så här ser jag ut med en snygg bas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0