Nyttig och stört god frukost!

I morse unnade jag mig en extra god frukost, tycker att ni också borde göra det. Jag har alltid ÄLSKAR frukostar och jag har inbillat mig att dagen alltid blir liiittteee bättre när man gjort en god frukost. Det här receptet som jag fått av min syster Stina slår många andra frukostar med hästlängder, så här gör du:

Blanda äpple i kuber med kall mild yoghurt, häll över MASSA linfrön och solrosfrön och gör allt till en härlig gegga. Sedan häller du på mycket kanel och lite kardemumma, och om du vill lyxa till det strör du över råsocker. Då blir det otroligt krispigt och gott. Sedan njuter du bara.
Okej, nu ska jag göra mig i ordning för att se om dagen blev extra bra just för att jag åt en extra god frukost, haha. Idag ska jag jobba och ikväll ska jag träna mitt favoritpass med Siri. Ha en bra dag, och glöm inte göra den där fruktansvärt goda frukosten.


Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

allt bra? :D

2011-06-21 @ 21:20:30
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha, yes. Jag är med på din blogg. Eller hur var det gott? Förresten, vart har du jobbat?



Puss och kram

2011-06-21 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0